fredag 24. oktober 2008

Lydanlegg i systua!

Som seg bør må man ha ett godt lydanlegg. Jeg har endelig fått på plass utstyret. Jeg og Kent har vært nede på Sømmelig idag. Kent kobblet sammen stereoen og jeg ryddet og vasket gulv.

Lydanlegget er såklart av brukt og retro stil (i våre dager er vel en minidisc å holde for retro??). En gammel forsterkere som er koblet opp mot våre gamle høytalere, en på sin tid meget modern og fancy minidisc-spiller. Till dette en stor samling minidisker!

Kassettdekket jeg hadde fått av en hyggelig ung mann på Underskog.no fungerte dessverre ikke så bra. (det var jo risk for det, men jeg håpet inn i det siste da den var så kul.) Men jeg har et annet kassettdekk som vi har brukt en del for å høre på mine kassetter fra ungdomstiden i Kiruna.

Annlegget får sin debut i morgen på markedsdagen. :) Noen av jentene nede får agera DJ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics