onsdag 8. oktober 2008

Hurra, jeg har fått en sykkel!

Jeg har sikklet på denne sykklen i bakgården til Sømmelig i lang tid nå.

Så når eieren var her idag meg container så spurte jeg om jeg fikk kjøpe den. "KJØPE!!!???" var svaret, "du kan få den!" "Men hva i all verdens skal du ha den til?"

Jeg forklarte historien med skilting i gaten og hvordan man så kreativt løser det i København. Dvs: Montere en skilt på pakkeholderen og parkere sykkeln på vel valgt plass. Der kan den da stå og vise veien til nysgjerrige besøkere!

Da var kommentaren at jeg var veldigt kreativ, nesten på grensen til galskap.. haha. Veldigt hyggelig mann alltså. Nå er jeg stolt eier av en rusten Monark uten luft i dekkene. Men den er så vakker!!! Fine fine sykklen min!

Planen er nå å få på nye dekk, eller noe tilsvarende slik at jeg kan rulle den litt hit og dit. Få på en boks eller skilt på pakkeholderen med info om Sømmelig og adresse. Så en tykk kjede som kan snurres litt runt på sykkeln og festes i noe når den er "parkert".

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics