onsdag 22. oktober 2008

Huffs og snufs...

Idag var jeg nødt til å stenge Sømmelig, jeg føler meg ikke vel og det passer dårlig med kaffebar og lange dager. Så dessverre. Skikkelig kjipt. Jeg sov lenge og fikk frokost av Kent. Så tok jeg turen ned på Sømmelig for å sette opp skilt og hente min laptop som jeg hadde låtit stå der over natten. Mette jobbet på med noen kule herrevester. Eller slipovers typ. Dere får se dem på markedsdagen da de kommer for salg.

Ellers så har jeg legat under dyne hele dagen, sett på day time tv og surfet på nett. Denne artiklen var bare helt fantastisk. Og så mye rabalder den har skapat, den der "garnfittan"...

Deez som har strikket det lille oppsiktsvekkende verket har en blogg som jeg har kikket litt på idag. Les innleggen som kom på forumet Sysidan.se de er kjempemorsomme. Og så det er sagt, jeg synes ikke det var noe galt og synes det er morsomt med litt annerledes strikkekunst!

Her er hun på Sysidan.se

You go girl!!

Men, i morgen er det igjen torsdag, da er det bæretreff, strikkekurs og kjolekurs. Full fart. Derfor skal jeg nå ta en til kopp te med honning.

Sees,
Agneta N

5 kommentarer:

  1. Hehe, ja eg las det der i dag eg òg. Eg skjønar ikkje heilt kvifor folk blir glale. Men eg veit ikkje om eg sjølv ville ha pynta opp eit plagg med slike figurar ...:-D God betring!

    SvarSlett
  2. GALE, meinte eg å skriva i det førre innlegget:-)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen!

    Enig der, ikke helt min type brosje :)

    SvarSlett
  4. Titta de skriver om det även i Sverige.

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1343897/stickningen-som-vacker-kanslor



    //Anette

    SvarSlett
  5. Hei,
    god bedring, ikke noe morro å være syk!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics