onsdag 1. oktober 2008

Japan igjen!

Idag har jeg fortsatt og jobbet med kursene, det er mange som har lyst å gå på nybegynnerkurs og nye datoer settes opp snart. I'll keep you posted.

Ellers har jeg leid ut symaskin idag, ryddet på kottet, snakket med mange nye kunder! Hurra!

Jeg har dessuten hatt besøk av en journalist fra det Japanske magasinet HANAJIKAN! En gang i desember tror jeg artiklen kommer og det blir jo såååå gøy. Bladet er vel etablert siden 15-20 år og kjempepopulært i Japan. Vanligvis gjør de saker på NY, Paris og Milano etc. Men har begynt å se på Skandinavia. Nå er det alltså min tur. Det er jo ikke å tro! Leserne liker godt estetikken fra Norge og Sømmelig skulle visst slå ann i følge Rico. Bladet er et type gardening blad men interiør er en stor del av inneholdet hvis jeg skjønte allt rett. Nå gleder jeg meg som et barn til Desember.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics