onsdag 29. oktober 2008

Ønskeliste

Jeg lager lister idag, lister på ting jeg MÅ ha og ting jeg har lyst på. Prioriteringen blir da, kjøp det du MÅ ha og ønske deg de ting du ikke trenger men gjerne vil ha. Så jeg tråler Finn.no for fynd men har ikke hatt hell så langt. Men jeg skal legge ut en liten ønske her. Sist fikk jeg jo en knappemaskin. Takk Anette B!!! :D

Så om du rydder kjellerbod eller loft tenk på meg...

  • Tørketrommel i normal størrelse, ikke for stor alltså (så kan vi tove nanofilt på pysselkvelder)
  • Flere strykejern og strykebrett... (spare litt tid på kurskvelder?)
  • Dørpumpe. En som lukker ytterdøren og holder den lukket... Etter oppussing ble den borte.
  • Mer stoffer, gardiner og annet vi kan bruke på nybegynnerkursene. Helt og rent, men ellers er ikke motiver størrelse på stoffene så viktig.
  • Noenlunde moderne spinnrokk, etter 70-tal. Slik at vi kan spinne ull!
  • Hjørneskap, hvitt og smalt men gjerne høyt. Det kan jeg plassere i hjørnet ved trappa og så legge blader og flyere fra andre kreative mennesker i.
  • Byster til systua.
  • Gammelt høyt skap, jeg vil ha ett til allt porselen. Gjerne i tre, med dører som kan skrus bort. Alternativt gammel hylle. Vanskelig å få tak på da den må passe inn her og det meste som gis bort er av IKEA kvalitet.
  • En grei whiteboard som jeg kan flytte på. Noen ganger trengs det i andre rom enn systua.
  • Tynne plastplater som kan klippes i. På bilden under ser dere et basemønster. En type sjablong. Det skal jeg bruke platene til. Disse MÅ jeg ha så hvis dere vet hvor jeg kan kjøpe slike så blir jeg sjeleglad! Prøver med div plastfirmaer i Oslo men de er dyre og har produkter som er mye bedre enn det jeg trenger.

4 kommentarer:

  1. Tenkt på IKEA? Før hadde de sånne ruller med plast til å legge i kjøkkenskap- vet ikke om de har det lenger, men i allefall må de vel ha noen billige skrivebordsunderlag man kan klippe i? :)

    SvarSlett
  2. Rullerne blir for myke, har slike på Sømmelig som jeg bruker som underlag når vi skal lage vaffler og slikt. Men skrivebordsunderlag skal jeg se på! Det var lurt. Takker og bukker. :)

    SvarSlett
  3. Eg har eit lite strykebrett (typ bordstrykebrett frå Ikea) som du gjerne kan få! Eg kan stikke innom med det ein dag om det er av interesse.

    SvarSlett
  4. Ja takk Tonje! Så snill du er! :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics