mandag 27. oktober 2008

Lørdagens markedsdag

I lørdags hadde vi høstens andre markedsdag her på Sømmelig. Det var ok vær ute, vi hadde annonsert i god tid så jeg hadde håpet på mange besøkere. Men det var ganske stille.

Alle fikk solgt litt men den store mengden mennesker som pleier å være her kom ikke. Vi hadde uansett en god del gjester som tok seg en kaffe og vaffel. Første gang vi hadde marked hadde jeg også loppis, det betydde att jeg kunne annonsere på Loppemarked.info. Den annonsen genererte massevis av gjester. Men den kan jeg ikke bruke når det ikke er loppis. Ellers hadde vi flotte flyers sist. Det skal jeg produsere til neste gang.

Jentene hadde så mye fint med seg og jeg var stolt av markedet i kjelleren. Det var en flott blanding av kule smykker og silkelingeri (ikke truser alltså, LINGERI, det låter så mye lyxigere!) og strikkede barneklær, tovede produkter, barnekjoler, håndlagde kort og annet. Neste gang må dere ta en tur.

Neste marked er den 22 november. Jeg har en liten indre konflikt med med selv vedr julepynt og juleting på dette datoen. Jeg vil egentligen ha jul i desember, men ettersom vi ikke har marked den 1 søndag i advent så kanske vi kan få starte i slutten av november? Jeg skal legge ut en avstemming på bloggen så ser vi hva dere synes.

Jeg eeeelsker julen og gleder meg som et barn til julefeiring i Kiruna. Herlige tider!!! Da er alle søstrer samlet og familien til min systers kjæreste kommer for å feire med oss. Vi blir 19 rundt bordet på julaften og dagen før nyttår gifter seg Johanna og James! Dette blir en jul og ett nyttår vi sent kommer å glemme. På bilden ser dere Joa og James på Cafe Hemma Hos ute på Bygdø i august.

Idag er det stille her på Sømmelig, jeg har masse administrasjon å ta tak i og har gitt meg selv en liten pause frem til kl 16.00 så nå skal jeg lese noen blader jeg fikk idag og etterpå sende fakturaer og styre litt med kurser.

I morgen er det nybegynnerkurs igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics