torsdag 2. oktober 2008

Mei tai, ringslynge og sjal

Det var en flott dag på jobbet, masse mennesker innom og opp til to som kom og leide symaskin idag. Selger mer og mer av sytilbehør som sprettekniver og kritt og slike ting. Må fylle på i morgen da jeg drar til Drammen.

Jeg snakket med noen av jentene på bæretreffen fra Tettintill om å la dem prøve ut noen mei taier som jeg skal sy. Hvis de liker dem tenkte jeg sette opp noen kurser i å sy sin egen mei tai. Jeg tipper det er mange mammaer som kunne tenke seg å sy noe selv til barnet sitt. Kanske er det også noen menn som blir med og det hadde jo vært gøy. Ringslynger er jo også enkle for dem som kan tenke seg en slik og så har jeg satt opp ammepute på listen. Nå håper jeg bare å få tid å prøvesy litt slik at jeg vet hvor lang tid det tar. Når jeg har gjort litt selv kan jeg estimere hvor lang tid det tar å sy en slik.

Skal til Drammen i morgen og planen er en tur på Stoff og Stil, en svipp innom den andre butikken ved siden av. En tur til Hjelmtvedt og Fretex.

Så har jeg begynnt å se etter et hvitt hjørneskap og ett hvitt høyt treskap som ikke er så dypt. Begge to skal være i gammel stil slik att de passer inn på Sømmelig. Hørneskapet skal stå i hjørnet ved siden av ingangsdøren og trappa. Der vil jeg ha blader, flyers, brosjyrer og visittkort osv.

Det andre skapet skal jeg ha allt porselen og glass i slik at det kan være på en plass. Jeg må ha det i vindu men tenkte bruke baksiden til å annonsere og bruke som skilting. For å kunne bytte display på baksiden må jeg montere hjul slik at den kan snus på. Begge skapene må da få dørene sine fjernet. Så nå er det jakt på gang. Må runt på alle markeder osv. Koooooselig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics