mandag 13. oktober 2008

For en uke!

Idag har jeg hatt besøk av Eir, en jente jeg har lært kjenne via Underskog.no. Vi planlegger kurs sammen og idag fikk jeg prøve å spinne garn selv! Utrolig gøy. Med hjelp av merinofiber, silkefiber og en håndteine som Eir har kjøpt på Etsy.com, ble det ett garn! Jeg var utroligt klønete! Litt klumpete og ujevnt... men så fint og tenk, jeg har gjort noe helt selv!

Eir tar med seg sin håndteine på onsdag så er du nysgjerrig bør du ta deg en tur på kvelden. Hun viser mer en gjerne hvordan du gjør det. Vi skal se litt på leverandør av utstyr slik att vi kan sette opp en kursdato der vi lærer å spinne garn og så kan vi kanske også gå videre på toving og farging.

Så har du en tørketrommel du trenger å bli kvitt så si ifra, den kan trenges på Sømmelig utøver høsten og vintern!

Her er en tutorial fra Youtube!




Dette blir en hektisk og morsom uke!

Tirsdag er det redesignkurs, del 2 av 2. Gleder meg til å få se de ferdige plaggene i morgen kveld.

Så er det kveldsåpent på onsdag og da kommer Eir og en gjeng som har snakket sammen på Underskog.no. Kom du med!

Samme kveld, dvs onsdag er det også nettverksmøte. Innovasjon norge setter opp en ny nettverksgruppe og de har booket lille kjellerstua for møte den kvelden.

Så er det planlagt dagskurs i å sy barnetøy, men det var ikke så mange som kunne komme på dagtid, så jeg skal prøve å slå sammen de to dagskursene, onsdag denne uke og neste til en kurs.

Torsdag er det bæretreff på formiddagen mellom 13-15, så stengt ett par timer mellom 16.00-18.00. På kvelden er det to kurser, i systua kjører vi del 2 av 4 på kjolekurset. Og i stua er det strikkekurs med May B Langhelle.

Fredag har jeg fri og skal på nettverksmøte med Midas og danseforestilling på Dansens Hus på kvelden.

Lørdag åpent mellom 12-17 :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics