tirsdag 28. oktober 2008

Lysløypa! Ola & Kari! Apoptygma Berzerk?!

Nå er den på plass, Lysløypa 2009. Boken for Oslomennesker, av Osloelskere, om Oslos fineste plasser. Og selvsagt er Sømmelig med! Hurra! Hurra! Jeg er så stolt.

Boken gir deg prisfordeler hos de forskjellige deltakerne. 2 for 1. Her har du restauranter, cafeer, konstertsteder og så lille Sømmelig. I tillegg presenteres kunstnære, poeter og band fra hovedstaden.

På siden til Sømmelig er det en flott bilde tatt av Katrin Schauer, og en vidunderlig tengning av Mariken Halle.
Jeg har også bestillt postkort fra Ola & Kari. De kommer om en uke tror jeg! Hipp! Hipp! Dette er en fin dag.

Og neste uke skal jeg på konsert. Med Norges beste band. Apoptygma Berzerk! De spiller på Elektrostat, nede på Fabrikken ved Blå. Hvor kom det ifra? Ja, jeg ville bare fortelle om det.

Ellers skal jeg ha nybegynnerkurs ikveld. I morgen åpner jeg kl 14,00. Før det skal jeg innom en firma som selger plastprodukter. Skal prøve å få tak på plastplater som vi kan bruke som maler til basemønster.

Så skal jeg innom en snill givere og hente stoffer.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics