onsdag 15. oktober 2008

Kveldsåpent og ommøblering

Ettersom det er kveldsåpent idag og jeg har hatt kurs til 22 igår og har kurs til 22 på torsdag har jeg begynt å åpne Sømmelig 14.00 på onsdager. Da kan jeg ta det helt rolig på morgenen, spise frokost lenge og så kjøre og utrette ærend på formiddagen.

Sagt og gjort jeg sto opp flyttet bilen som sto på en slik plass der man bare kan stå mellom 17-08. Spiste frokost sammen med Kent og såg på "God morgon Sverige" på SVT.

Etterpå var det en tur i banken, ut på IKEA og videre til Binders. Her på Sømmelig har jeg ryddet og vasket hele dagen. Vi har møblert om og da blir det alltid litt rotete. Men nå dufter det av grønnsåpe overallt.

I lille stuen er det nå møte med en gruppe fra Innovasjon Norge. I systua sitter det en nybliven Syklubb fra Underskog.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics