tirsdag 13. januar 2009

Ah, for en deilig dag!

Jeg hadde masse "måsten" som var nødt til å bli gjort før åpningstid idag. Men jeg rakk det ikke pga en illsint spenning i ryggen som fikk meg til å røre meg som et dovendyr og ha en blikk som frankensteins monster, helt stiv var jeg. Så jeg tok til telefonen og ringte til Anna og spurte henne om hun kunne kjøre meg litt rundt på formiddagen. Bilkjøring er ikke så lurt når en ikke kan snu hode. Anna stillte opp som en helt og 20 minutter senere ble jeg hentet opp.

Turen gikk først til Sømmelig for å ta inn brød, slå på kaffemaskin og henge opp en lapp på døren. Jeg ville ikke klare åpningstiden. Så videre til ambassaden, ned til Bernina Sømsenter for å hente symaskin og så til rengskapsfører. Allt ble gjort og Anna kom med meg ned til Sømmelig.

Vi slappet av med kaffe og te og så satte vi igang med jobb igjen. Vi gjorde istand systua for kurs ikveld. Jeg la også ut annonse om de to røde lenestolene som jeg gir vekk til den som ønsker å komme og hente så snart som mulig. Venter fortsatt. Mange er interessert men finner ikke transport.

Nå skal jeg lage meg en til kopp kaffe, blogge litt og tenke over livet. Kl 18 kommer kursjentene og jeg gleder meg til 2009's første kurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics