fredag 9. januar 2009

LOPPIS!

Idag har jeg hatt fri men 4 timer er brukt på rydding i kjelleren. Det nye lageret er på plass. Mitt "nye" kontor er nå tilfeldig lager for allt som skal selges på loppis neste helg. Alltså den 17 januar.

Det er masse masse sko, en eske med vesker, masse masse klær (både mine som jeg har renset ut og klær jeg har fått levert til meg av snille givere). Jeg hadde en tendens å kjøpe mer enn jeg kunne bruke før, dessuten ting som ikke en gang passet i størrelse. Det er ting med pristagger kvar.. Det er deprimernende å se hur konstig jeg har vært... Men men... Det er også mengder med stoffer som jeg tenker selge på posesalg. Det er litt kjøkkenting og dill dall, noe jakker og strikketøy.

Det blir billig for jeg må ha det vekk! Ta med cash også for min venninne Tessa selger også litt ting.

I morgen skal jeg ned i 10 tiden, Anna møter meg for hun skal hente ett fryseskap, så skal vi levere to lenestoler som er solgte til en venn. Ellers kommer det folk og henter ting i løpet av dagen. Det ser litt vel rotete ut nede i systua nå, men det er bare en kort periode. Allerede på tirsdag kjører vi første kurs og da skal det være tip top der!

Nå slapper jeg av hjemme med en bolle micropop, laptopen og litt TV.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics