tirsdag 20. januar 2009

Mailproblemer og Obama på nært hold!

Mailen fungerer igjen men jeg har mista mange mange mailadresser. Når jeg fikk pc installeret igjen så mista jeg hele adresseboka. Jeg har adresser fra en back up i oktober nå så mange er dessverre gått tapt. Så om du vil være sikker på å få nyhetsbrev, send meg en mail på agneta@sommelig.no så skal jeg sørge for at du får informasjon fra meg.


Idag har jeg stått opp tidlig, jeg sitter her i sofaen med min første lavkarbofrokost og ser på Nyhetsmorgen på SVT1. Etterpå skal jeg i banken og så skal jeg ta førerkortsbilde før jeg kommer meg ner på Sømmelig.

Nå i snøkaoset er det stille på Sømmelig, jeg har derfor valgt å ikke bestille inn bakevarer, men dersom jeg får besøk og noen vil ha noe godt har jeg vaffler! Nam nam!

Idag skal jeg ha nybegynnerkurs, og da syr vi handlenett, her er en bilde på handlenett du kan kjøpe i Obamabutikken. Snygg synes jeg. Og så vill jeg også ha en Obama Champagne som selges i USA.

Sist i bloggen idag vil jeg tipse om en blogg som er morsom å følge med på i disse dagene. Min venninne Sofia, eller Tintin som hun også kalles er i Washington sammen med sin mann og flere fra familien for å være med på seremoniene når Obama skal tre til som USAs 44 president. Hun blogger om det hele, opp til flere ganger om dagen. Veldig spennende!!

http://hampsteadtodc.blogspot.com/ dette er den engelske bloggen.

http://tintinpabal.blogspot.com/ dette er den svenske bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics