onsdag 21. januar 2009

En lång tirsdag

Jeg begynte dagen med å spassere opp til banken i snøslapset. Etterpå kjøpte jeg en kaffe på et nytt(?) cafe på Sagene. Så en bitteliten tur til Khi før jeg tok bussen ned på jobb. Jeg har blogget masse igår men jeg ville bare si att nybegynnerkurset igår var kjempegøy. Vi var bare 4 stykker + meg så vi klarte å skravle allt for mye og enda bli klar i tide. Alle nettene ble som vanlig forskjellige og noen helt nye ideer kom til. Feks Yudiths store nett, større enn vi noen gang har gjort og kjempekult. Må sy noen slike jeg med. Et veldig shiny stoff ble en fin veske til Ivy og en gammel gardin ble Mac-pose til Jannike. Så brukte vi skai til applikasjon for første gang. Jeg hadde fått en liten bit knallrød skai av en snill givere som nå ble brukt til å lage en elg. Som så ble applikert på en bit blomstrete stoff. Elg i skog, voila. Skog på nett og vips en lomme på Miriam sin veske.

Etterpå var det hjem og se på Obama til jeg sovnet og idag har jeg stått opp kl 0630 for å følge med på allt som skjer "over there". Må si dette er spennende. Jeg skal kjøpe alle blader/aviser som skriver om Obama idag, pakke dem pent inn i en eske, skrive ett personlig brev og la denne ligge til barn, barnbarn osv. Noen kan åpne den om 50 år og lese om denne historiske dag da Barack Obama tiltredde som USAs 44 president!

Les hans tale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics