torsdag 22. januar 2009

To nye kontorer

Idag ble da to nye kontorer inredet på Sømmelig. Jeg flytter ned mine administrative ting, og Anna flytter inn med administrasjonen til Team Marxen. (Trenger du varmepumpe så snakk med Anna.)

Jeg har lagt ut en annonse på Finn.no der jeg kvitter meg med noen stativer som jeg ikke har bruk for eller plass til. Trenger du noe?

Så har jeg lagt ut gi bort annonse på Underskog. Det er mine egne ting som jeg har lagret på Sømmelig. Gi bort tingene er nesten borte, men et vinstativ finns kvar, samt en stor ANTZ plakat i ramme. Den tror jeg jeg henger opp på badet over stellebordet som jeg fikk. Vinstativet er fortsatt "up for grabs".

Jeg har vært sliten pga sene kvelder og ingen trening, men Anna har sparket meg i baken og vi har fått så mye gjort idag. Jeg har organiserat ting og tang og Anna har vasket overallt. Det er shiny her nå... Deeeeeilig!

Bæretreffen har vært her igjen, idag nede i kjellerstua, det er i utgangspunkt god plass der men idag tror jeg det var litt dårlig plass da oppmøte var stort. Men jeg håper de var fornøyde uansett.

Ikveld er det andre og siste gang på redesignkurset og i morgen skal Anna og jeg på Gave og Interiørmessen på Lillestrøm. Før det kaste ting på gjenvinningen. Etter messen skal vi tilbake til Sømmelig og jobbe. Når man gjør masse praktiske ting i den størrelsen her blir det lett att administrative ting blir liggendes urørt. I morgen skal jeg rydde opp og så lage budsjett.

3 kommentarer:

  1. Hei, takk for veven!! :o)
    Jeg skal også på messen, kanskje vi sees der!?

    SvarSlett
  2. Jepp, vi er der fra morgenen til ca 12. :) Sees ett sted i myldret.

    SvarSlett
  3. Jeg var på messa i går, mye fint der. Det ble både nytt garn og nye pinner til butikken :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics