mandag 5. januar 2009

Det er kaldt!

Når jeg kom til Oslo var det varmt og godt her på Sømmelig, nå er det kaldt. Brrrr.... I morgen blir det sorellstøvler og varm ulljakke! Gradestokken har kommed ned i -13 grader! Men det ser bedre ut utover uka. I helgen skal det begynne bli plussgrader igjen.

Jeg har vært her siden 11 idag men har egentligen ikke gjort det jeg bør gjøre. Jeg har kvar å gå igjennom all økonomi som skal leveres til regnskapsfirmaet. Men det skal jeg gjøre i morgen. Idag har jeg bare svart på mailer, skravlet med kunder og ellers bare prøvd å komme inn i rute igjen. I morgen lover jeg å gjøre kjedelige administrative ting!! Promise!

Ellers gleder jeg meg til å levere min første symaskin som ble bestillt av en kursdeltakere. Den skal jeg hente fra lager i morgen tidlig. Flere påmeldinger på kurser har kommet og jeg gleder meg til når jeg og Mette har planlagt vårens kjole- og skjørtkurser. Disse er populære så dersom dere ønsker å være med lønner det seg å melde seg på kjapt slik at plassene ikke tar slutt. Det er plass til 8 deltakere på kurs og vi har minimum 6 for å gjennomføre kurset.

Nå er det stille her, jeg hører på P1 og spiser litt sjokolade... Sitter og surfer på Etsy og drømmer om å være så flink som disse kreative menneskene! Venter også spent på å ha møte med kurslederen for bokbinderi. For i ferien fant jeg fantastiske papirer på en brukthandel i Sverige. Disse skal jeg bruke når jeg skal binde min egen notatbok. Jeg elsker notatbøker. Har alltid en liggendes i veska. Moleskin er vakkre og deilige å ta på men også billige søte ting finner veien til min pult der hjemme. Jeg har utstyr for å lage enkle notatbøker med ringperm og skal prøve meg på det en kveld. Må bare innom Claes Olson for å kjøpe metallringbinding.

Brrrr.... nå vil jeg hjem. Og kanske kanske klarer jeg av å komme meg på trening ikveld. Trenger en energiboost og en bastu!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics