mandag 12. januar 2009

An aple a day

Nå har jeg tatt opp kampen mot muffinsen, ok, jeg elsker mine muffins men det er ikke alltid det er søtsaker vi trenger når vi går på café.

Så jeg har begynnt å ta in frukt igjen. Bananer og epler denne uka.

Ettersom jeg har sluttet med foccaciaene i daglig dags så skal jeg erstatte dem med grillsandwichene. De kommer i to utgaver en med skinke, ost, tomatpesto og oregano. Og den vegetariske med ost, tomatpesto og oregano. Go gammeldags varm macka!

Grunnen til at jeg sluttet med fersk brød var att jeg fikk kaste så mye av maten. Det har jeg ikke lyst til og ikke er det særlig økonomisk heller. Så isteden for å kaste så har jeg disse varma mackorna. Slike som vi lagde på rideskolen når jeg var ung. Disse er dog litt mer voksne med pesto og krydder. Blir litt som en pizzasandwich.

2 kommentarer:

  1. Jippiekayjeah! Jag ser att vår brainstorming börjar ge resultat. Du är en handlingens kvinna må jag säga. Ser fram emot varm macka och underbart thé hos dig framöver :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes godt ut!!
    Skal ha en varm "macka" med te-koppen neste gang jeg kommer...:o)

    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics