torsdag 29. januar 2009

Jeg er så effektiv!

Jeg tror nesten ikke det er mulig å ha så mye energi som jeg har hatt idag. Kanske har jeg rett og slett sovet lagom lenge i natt? Sto opp kl 07.11 (!) og spiste frokost. Hipp hipp! Jeg er en skikkelig b-menneske og er alltid trøtt på morgenen.

Så promenerade jeg til jobbet over Grünerløkka der jeg møtte Anna. Vel på jobb så begynte jeg med å lage sandwicher, rydde og telle over drikke i kjølen for å kunne bestille mer. Denne gangen tror jeg jeg skal bestille Bionaden som heter Urter. Jeg synes den er kjempegod!

Så sette i stand systua, sortere stoffer og støvsuge gulvene. Sette i stand kjellerstua for bæretreffen og tende lys overallt. Går som en dans! Vanligvis er jeg veldig trøg i starten.


I morgen har jeg sånn semi-fri. Jeg skal i to møter, en for å være med på Oslo miljøfestival 2009. Så har jeg blitt invitert til å se på kaffebrenneri nede på Lilleborg. Spennenede.

NB! Sømmelig er stengt på lørdag den 31 januar.

Ukens ønskeliste; En sykkelkurv i gammel stil, gjerne ødelagd slik att den passer sykkeln. Jeg leter og leter men finner ingen. Alle er så fine og nye.. Sykkeln skal jeg begynne å sette i stand neste uke. Leverer den trolig på onsdag fo å få kjørbare dekk. Så skal den få skilter og så kan jeg kjøre og parkere den litt her og litt der hver morgen. Kanske finner kundene veien hit da?

2 kommentarer:

  1. Hei, ja jeg tror det blir bra med den sykkelen!
    God helg!!
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Den sykkelen tror jeg blir veldig bra. Lurt å sette den litt her og der.
    Jeg var innom kafeen din for første gang i forbindelse med bæretreff forrige torsdag. Du har veldig koselige lokaler og jeg storkoste meg. Må også få benytte anledningen til å takke deg for at du var så snill å se etter datteren min, som lå og sov i vogna utenfor kaffeen, mens jeg var inne og prøvde forskjellige sjal -takk, takk- :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics