tirsdag 6. januar 2009

Tøffe tider!

Leste i Aftenaften igår om flere og flere butikker som må stenge på Grünerløkka. Det er kjedelig og skummelt å lese. Butikken Bonaparte har vært i gang i 25 år men må nå stenge pga for lite omsetting.

Jeg ser selv at dette året kan bli tøft og jeg kjenner meg igjen i det innehaver sier:

Terje Ness, en av butikkeierne, mener folk i Oslo er altfor dårlige til å støtte opp om småbutikkene.

- Alle vil jo gjerne ha dem i bybildet, men da holder det ikke å stikke innom og si at det burde vært flere butikker som denne. Da må man kjøpe noe også, sier Ness.


Jeg har mine stamkunder som kommer igjen og igjen, tar en kaffe og finner noe å kjøpe. Det er deilig!! Takk skal dere ha, dere vet hvem dere er :) Så er det mange som kommer innom og synes det er et fantastiskt konsept, det varmer i hjertet men dessverre betaler det ikke regningerne.

Jeg prøver å være optimistisk innfor fremtiden men ser jo også realistiskt på dette. Jeg kan ikke jobbe gratis for evigt og uten buffer på kontoene så klarer man ikke en finanskris.

Så jeg håper flere nå vil ta til symaskinen nå som finanskrisen slår til. At flere vil stikke innom for en kaffe og en muffins da prisene mine er lave i forhold til andre steder (!) og så håper jeg mange vil gå kurs hos meg her i vår! Det blir en spennende tid og jeg gleder meg til å se mange nye og "gamle" kunder her!!

Nå kjører jeg igang med SALG, allt som er juledekorasjon eller juligt til 50% rabatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics