onsdag 28. januar 2009

Bilder fra kurs og hva som skjedde med de svenske ordknappene!

Igår hadde vi nybegynnerkurs. Vi ble en liten gruppe da noen meldte frafall pga sykdom. (God bedring!!) Vi sydde som vanlig handlenett og det ble forskjellige design igjen. Det er det som er så gøy. Mangen ny design kommer av problemer som lå løses og det er da kreativiteten viser seg. Igår var foreksempel de valgte stoffene litt for små til en grei veske. Da er det bare å skøyte stoffene og lage en større. Ble kjempefint. Det ble brukt både cordbukser og gardinkapper til å lage nett av igår. Gjenbruk liker vi!


Så fikk jeg bilde fra min syster i Kiruna, hun har fått svenske ordknapper fra Snella & Petronella av meg og nå har de fått plass på strikkelua fra hennes svigermor. Her er datter Fanny modell for mammas nye lue.Jeg lagde en fliesofix applikasjonsprøve igår som jeg ble veldig glad i, den har nå blitt applikert på en liten veske/nett. Jeg ble veldig nøyd med fargene og kommer å sy flere i samme fargeskjema. Disse kan kjøpes i butikken. Pris 150.-

Ellers skal jeg ha møte med Fredrikke om barneklækurset og med Christin om grafiske produkter til Sømmelig. Christin har tidligere lagd flyer til meg og jeg liker godt hennes stil.

1 kommentar:

  1. Vilken söt unge jag har. Jag ska nog köpa fler knappar och dekorera med. Roligt med något annorlunda som ingen annan har. Här i Kiruna har i vart fall inte någon såna knappar...tror jag;-)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics