torsdag 15. januar 2009

I rykk og napp!

I flere dager har jeg planlagt og utført forskjellige endringer på Sømmelig. Det er ommøblering, reduksjon av ting og tang samt endring av kontor og lager. Mye skjer men det har gått litt langsomt de seneste dagerne. Jeg har klaget og sytet litt via twitteroppdateringen som ligger her på siden. Jeg har vondt i nakken. Stiv og stel og ganske lite rørlig. Så det skjer ting i rykk og napp. Men på fredag har jeg time hos Tuva som jeg fant på Facebook, hun er kjempeflink og jeg har bestillt aromatisk ryggmassasje + ansikt & hodebunn (ca.1t.) - kr. 300.-

Tilbake til omorganiseringen, sånn i det hele tror jeg det blir bra når det er ferdig. Jeg gleder meg masse til at Anna flytter inn. Da kan vi inspirere hverandre og det blir jo nesten som å ha en kollega; Vi jobber ihop men har ikke samme jobb... Skjønner? Anna og hennes mann driver selskapet Team Marxen. Så trenger dere å sy noe og samtidlig få råd om varme og ventilasjon så er nå Sømmelig det første cafeen i Norge der du kan få begge tingene på ett sted. :D

Hva blir neste steg?
Ellers har jeg hatt første nybegynnerkurset for i år. Det var 7 jenter som sydde fine handlenett. Idag begynner første kurs i redesign og i begynnelsen av februar kjører vi første kjolekurs.

På badet har jeg nå et stellebord, det er jo mange barn på besøk på Sømmelig så dette kom godt til rette. Tusen takk snille nabo!!!

Og så har jeg begynt med grillsandwichene igjen. Fullkornsbrød, ost, skinke, rød pesto og pizzakrydder. Eller den vegetariske varianten uten skinke. 35,-

1 kommentar:

  1. Sandwicherne må dere ikke gå glipp av, de er knallgode! Å 35kr? Alt for billigt spør du meg! Takk for en koselig stund hos deg idag.

    Anna

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics